Blogia
PDFC

REUNIÓ 21-01-2011

Victor dice:
hola Sheila
Sheila dice:
esa puntualidad...
O_o
jejejeje
estamos de charla con antonio
jajajajaja
Victor dice:
perfecto nos agregamos
 
 Se agregó a Antonio a la conversación.
 
Sheila dice:
venga
estamos¿¿
Victor dice:
va ja hi som tots els que som
trucaré un moment al Josep
a veure que fa
Sheila dice:
okiz
Antonio dice:
ok
Sheila dice:
que aplicat que ets victor!!
Antonio dice:
sip, segur q ha fet tots els deures
jeje
Sheila dice:
jajajaja
Antonio dice:
jo he fet totes pero no se si estan ben be
per cert Sheila ja has fet el resum?
Sheila dice:
doncs no he pogut
ho sento
pero he estat malaltona
de fet encara avui ho estic
pero queda pendent per part meva
Victor dice:
El Josep està apunt d’arribar al seu pis i es conecta tan abiat arribi
ara ens falta la Laura
l’Angels no podrà avui, i la Sílvia m’ha dit de que li fesim cinc cèntims per al dilluns el quins puguem que ella estaria conectada
Ahir Antoni vaig parlar amb la Marta de Sevilla
Sheila dice:
ok miraré de ser hi tambe
Victor dice:
diu que per al febrer podrem comptar amb ella
Sheila dice:
una més!! la família creix
jaja
qué bé
Victor dice:
també s’ens sumarà al grup, parlant de tot el que estavem fen li va venir ganes de començar a posarse ja en contacte amb nosalters
si el grup o afectuosament com dius Sheila creix
Antonio dice:
Molt be Victo, sera benvinguda com tots
Victor dice:
familia,
els examens no li anaren bé, es vol tornar a presentar
bueno que us sembla comencem una mica el tema de "conceptos básicos"?
Sheila dice:
sip
Antonio dice:
vale a veure
lo hacemos en Castellano Victor mejor vale?
Victor dice:
per hon comencem, pe la primera pregunta?
o anem comentant el temari,
Sheila dice:
una cosa abans de res
es una sensacio que tinc
potser perque no he pogut fer el resum
pero em sembla que el resum final
es supergeneric
i no conecta amb tot el text llegit anteriorment
Antonio dice:
sip es veritat
Victor dice:
no sé, hi ha molta teoria i fer que correspongui bé en totes les respostes potser es serà buscar una agulla en un paller, però ho hem d’anar escorcollant
Sheila dice:
no se nois, no ho vaig veure clar
es mil vegades millor un resum personal
no t’aclareix res
pero be ja podem comen
començar
Victor dice:
val
doncs que us sembla introdueixo el tema?
1.Concepto y tipologia del entorno.:
Sheila dice:
ok
Victor dice:
el entorno se refiere a todos los factores externos de la empresa que influyen significativamente en la estrategia empresarial y que ésta no puede controlar.
ara seria interessant pensar el que vol dir o a que es refereix aquest concepte
aplicant algun exemple
però com que els tres estem en més o més amb els mateixos coneixaments falta algú que el tingui que sàpigui donar bé la resposta
Sheila dice:
mm... doncs per exemple encara que tinguem l empresa ben situada i amb mil luxes ens enfrontem directament amb el client. que es una variable que no podem controlar que també forma part de lentorn perque segons on estiguem situats entrara un tipus o altre de client amb més o menys capacitat per comprar el que venem. per exemple¿¿
Victor dice:
ok
Sheila dice:
tambe la competència entra en l’entorn
i es quelcom qe no podem controlar
Antonio dice:
molt be Sheila, menos mal q has estat malalta
jeje
Sheila dice:
pero que tot plegat ens tira a portar una o altra estrategia
jajaja faig l’esforç
Victor dice:
interessant la teva reflexio
Sheila dice:
penso que l’entorn es quelcom viu i sempre camviant i que fins i tot influeix el clima a l’hora de prendre aquesta desicio
per molt tonto que sembli
a andalusia per exemple
no venguis res fins les set o les vuit de la tarda
perque no hi ha ningu al carrer
es quelcom que no pots controlar pero que t afecta en la desicio com a empresa
a l hora de posar algu que cobreixi o no aquesta franja horaria, si tancar, si obrir, tot
Antonio dice:
exacte Sheila molt ben plantejat
Sheila dice:
la peque
Antonio dice:
ok
Victor dice:
un moment el
El Josep a ja és aquí, el pots agregar Antoni
Antonio dice:
sip ja hi vaig
 
 Se agregó a josep a la conversación.
 
Sheila dice:
jasta falsalarma
Victor dice:
Josep estavem ja parlant sobre:el entorno se refiere a todos los factores externos de la empresa que influyen significativamente en la estrategia empresarial y que ésta no puede controlar.
josep dice:
hola
Antonio dice:
hola josep
Victor dice:
per tu Josep, doncs la Sheila ha dit el seguent
mm... doncs per exemple encara que tinguem l empresa ben situada i amb mil luxes ens enfrontem directament amb el client. que es una variable que no podem controlar que també forma part de lentorn perque segons on estiguem situats entrara un tipus o altre de client amb més o menys capacitat per comprar el que venem. per exemple¿
tu que toques el món del comerç de les flors com veus el tema
josep dice:
uffff
depenem de factors tant variables com un Decret de Sequera d’un gobern o una crisis en la construcció, mira si depenem de factors externs
Antonio dice:
ok
josep dice:
per exemple, el Decret de Sequera va prohibir regar jardins, i per tant es va deixar de plantar plantes amb flors.
Victor dice:
si i contra aixó ningú hi pot fer res
josep dice:
sento dir que jo no he llegit res del tema 1 tret del resum-esquema penjat al blog
Victor dice:
sens dubte, com per exemple la derogació d’un real decret que semblava intocable en el món de les plantes fotovoltaiques i que ara el gobern del zp vol esfonsar
tranquil Josep jo el vaig introduint,
josep dice:
I que heu parlat del blog i temari i coses a plantejar?
Victor dice:
sí no sé en principi en el bloc la Silvia hi penjà el seu resum
Sheila ets encara per aquí no dius res!
Sheila dice:
perdoneu ja soc aki
ay! en castella o catala?¿??
josep dice:
m’és igual. Heu decidit alguna cosa sobre com treballar?
Victor dice:
Doncs no però ho estem improvitzant començant parlar o reflexionar sobre els primer temes de conceptos básicos
Ah, Sheila sobre el que deies que cada u parli amb la llengua que es senti més comoda,
Sheila dice:
segons hem dit doncs aquest entorn imprevisible i incontrolable es pot dividir en factors
economics, politics, de situacio, climatologics...
Victor dice:
si,
els pólitics són els més injustos quan no van afavor per a la empresa
els climatòlogics imprevisibles,
Sheila dice:
llavors segons vulguis una estrategia o una altre
Victor dice:
l’estrategia en aquells dos és complicada
Sheila dice:
hi haura factors mes o menys importants a tenir en compte
o tots ho son?? - pregunta trampa -
jaja
Antonio dice:
jejej
Victor dice:
tots tenen la seva importancia
Sheila dice:
jo també ho penso aixi victor
josep dice:
suposo que determinar-los tots és imprevisible
Sheila dice:
el que busca l’estrategia es sortejar tots aquests obstacles per molt canviants que puguin ser
josep dice:
prioritats
Victor dice:
según Mintzberg (1984) y Bueno (1996),
Sheila dice:
exacte josep
segons vaig entendre, hi ha objectius a llarg i curt termini
Victor dice:
tipologies de d’entorns
:
Sheila dice:
que a la meva manera de veure-ho son els que et donen flexibilitat o no a l’hora dadaptarte a lentorn
Victor dice:
1)Estabilidad: el entorno puede ser estable o dinámico, dependiendo de que los factores que lo componen continúen estables o no. El entorno no sólo es dinámico porque existan cambios, sino por la cantidad, la profundidad, la rapidez y la impredecibilidad de estos cambios.
josep dice:
del blog llegeixo que hi ha diferents enfocs; el d’entorns turbulents requereix flexibilitat
Sheila dice:
un incís... no es per res pero parlar aixó per aqui fa que ho trobi mes interessant... jejeje
Victor dice:
3)Entorno inestable-turbulento: es dinámico, complejo, variado, y hostil
m’anima el que dius Sheila!
des d’aquí podem compartir i reflexionar moltes opinions i contrastar etc
josep dice:
Antonio, estás ahí?
Antonio dice:
sip, estoy viendo lo que escribis para entenderlo mejor
yo es q estoy un poco verde en esto
esta semana fatal
Sheila dice:
antonio pregunta a ver si te podemos ayudar
mira quien lo dice, eh?? pero bueno, se intenta
Victor dice:
doncs el que fem ens pot ajudar per introduir-nos en el tema
Antonio dice:
Sheila, si lo se, propondre mis dudas
josep dice:
yo voy leyendo el blog Antonio, esta carpeta aún no es de mi reino.
Victor dice:
pues porque nos nos hablas de tu reino Josep un poco?
josep dice:
carpeta 5
Victor dice:
pues que más te ha atraido de esta carpeta? aunque sea por encima
josep dice:
qui? que?
Sheila dice:
jaja jjosep thas despistat
Victor dice:
bueno devegades solem despistar-nos en segons com formulem el que expresem, no sempre arriba igual el missatge o la pregunta en el nostre interlocutor!!!!!
Sheila dice:
si, es veritat
quasi tot el que penso sempre sona millor dins el meu cap
jajaja
Victor dice:
bueno, el tema Josep és que ens facis cinc cèntims de la carpeta u
josep dice:
1?
Victor dice:
jjjoooooooo no 5
errada meva
Antonio dice:
bueno nois tinc que marxar ja, parlem un altre dia
Victor dice:
val
Sheila dice:
nois
com ho fem
per qu marxi
posar en comu el que hem parlat
?¿
Victor dice:
perque maxi o no marxi??
Sheila dice:
jo també harue de marxar a sopar que soc aqui desde les vuit
o sigui, qui marxi
que no es perdi la resta de la conversa
enviem correu??
Victor dice:
copiar i pegar en el word
Sheila dice:
o al blog¿¿
josep dice:
Molt bé, una de les coses de la carpeta 5 son ... les reunions
Victor dice:
o al bloc
Sheila dice:
okiz
 perfecte
Antonio dice:
ok bona idea
Victor dice:
una cosa abans de marxasr tots
Sheila dice:
digues
josep dice:
Hauríem de tenir una idea previa de temes/a a tractar, podríem fer-ho amb el mail
Sheila dice:
perfecte
jo, opino:
Victor dice:
doncs que cada u faci el que vulgui però jo proposo un sistema per anar estudiant que penso aplicar la setmana que bé
Sheila dice:
podriem seguir les preguntes finals del capitol
Victor dice:
ve
Sheila dice:
fins deixarlo enllestit
josep dice:
bona idea. cal confeccionar un mail que fos una espècie d’ordre del dia-acte
Victor dice:
( sí, Sheila, ho farem)
doncs com que la meva activitat professional em permet de tenir la ment lliure durant el dia
Sheila dice:
aixi mentre seguim un ordre pot sortir algun dubte i o tema paralel
josep dice:
Si reproduïm una reunió, caldria una acte del fet i decidit el dia anterior (resum)
...uns punts a tractar i unes conclusions o feina pendent
Victor dice:
( sí aquest ha de ser una de les bases de treball del grup d’estudi, sens dubte comparteixo plenament el que dius, aixó és el que em vaig proposar de fer quan em vaig proposar de formar aquest grup!)
Sheila dice:
perfecte doncs
victor pots enviar correus
josep dice:
L’idea de les preguntes pot donar-nos la pauta
Sheila dice:
amb les preguntes finals del capitol
Victor dice:
serà com un divertiment compartit aquest aprenentatje
Sheila dice:
i dir que sera el que tractarem?
arribem fins on poguem i la resta es tracten al dia seguent donant per tancades les anteriors
josep dice:
i és important fixar un temps, malgrat sigui el primer en faltar
Sheila dice:
aixo tambe, jo personalment, amb la nena petita ballo una mica
pero intento ser
puntual
Antonio dice:
bueno ja m¡explicareu como queden
Victor dice:
sí i com que tenim molt temps per poder-hi dedicar hores podem treure molt profit de tot aixó
Antonio dice:
bona nit a tothom
Sheila dice:
ok antonio
bon cap d setmana
Victor dice:
ALTO UNMOMENT
josep dice:
bona nit Antonio
Victor dice:
EI
Antonio dice:
igualment
Victor dice:
BUENO NO VOLEU QUE US DIGUI EL QUE VULL FER??
josep dice:
?
Sheila dice:
sisisiisis ajajajaj
 
josep te ha enviado un zumbido.
 
Victor dice:
DONCS QUE COM QUE LA MEVA ACTIVITAT PROFESSIONAN NO M’OBLIGA A ESTAR AMB LA MENT EN GUARDIA, DONCS PER AL QUI LI ENGRESQUI
LA IDEA
JO EM PENSO GRABAR ELS TEMES I ESCOLTARLOS MENTRE TREBALLI
SI PER CAS US SEMBLA HI HO VOLEU ....
Antonio dice:
tu que pots, fes-ho
Victor dice:
EM D’APROFITAR TOTES LES TECNOLOGIES QUE PUGUEM
Sheila dice:
jo vull escoltar ho
jajajaj
Victor dice:
SÍ UN DIA D’AQUETS US EN FARÉ UNA CÒPIA I US L’ENVIARÉ PEL MESSENGER JE EJ
Sheila dice:
guapus ja parlem un altre estona que em reclamen!!!
Antonio dice:
adue
Sheila dice:
^_^
Victor dice:
VAL DURANT LA SETMANA ESN ANEM VEIEN
 
 Antonio abandonó la conversación.
 
Victor dice:
 I ELS DIVENDRES TOT EL GRUP
 
 Sheila abandonó la conversación.
 
Victor dice:
BUENO ENS HEM QUEDAT TU I JO
josep dice:
ok, divendres fem tema 1. fins llavors Victor i si queda algú més.
Victor dice:
com ho has vist
josep dice:
Que em de fer un guió i començar-lo el proper divendres. 8 h, intro, 8:20 inici preguntes tema; 8:45 dubtes i altres propostes, per exemple
o dos hores en lloc d’una
Victor dice:
val a poc a poc ens hem d’anar aproximant fins a fer-ho d’una manera dinàmica
com bé saps per experiència en les reunions no sempre hi és sempre tothom

0 comentarios