Blogia
PDFC

REUNIÓ 28-01-11

ei Josep problemes de conexió avui
l’Angels em comenta per sms que te problemes de conexió per la tormenta
josep dice:
ok, jo també veig que no arriba el que escric
tornem a convidar la resta o també hi ha problemes?
 
josep ya forma parte de esta conversación.
 
Se agregó a Sheila a la conversación.
 
Victor dice:
eo hi som???
Sheila dice:
jo si
 
Se ha agregado Xavier a esta conversación. Ya no se admite la escritura a mano ya que no todos los participantes pueden ver mensajes manuscritos. Los mensajes manuscritos se enviarán como texto.
 
Sheila dice:
hola
¿?
Victor dice:
bueno retornem al fil del tema
i beure si amb una mica de sort es conecta l’Angels
un moment que la li faig un truc
Sheila dice:
ok
Xavier dice:
qui era de barcelona?
josep dice:
jo josep, visc a bcn, sóc del Maresme
Sheila dice:
jo de girona
josep dice:
ciutat?
Sheila dice:
sip
josep dice:
doncs que fem? l’Angels?
Sheila dice:
mmmm nose
josep dice:
PREGUNTA 2: ¿POR QUÉ ES ÚTIL Y NECESARIO DEFINIR UNIDADES ESTRATÉGICAS DE NEGOCIO EN LA EMPRESA?

Victor dice:
un moment
Sheila dice:
jo he posat
perque lestrategia de cada unitat es autonomoa pero no independent ja que s integren a lestrategia de lempresa
a part del que ha posat la silvia
josep dice:
o sigui com la caixa?
Xavier dice:
es util por la heterogeneidad de los diferentes negocios que hace inviable un tratamiento estratégico de éstos i es necesario para formular una estrategia común y diferente del resto de unidades estratégicas
Sheila dice:
sip
josep dice:
ok
victor?
estem accidentats
Xavier dice:
avui no tenim el dia, deu ser la pluja
josep dice:
passem a la tres?
Sheila dice:
si
perfecte
què heu posat
??
josep dice:
PREGUNTA 3: ¿CUÁLES SON LAS DOS LÍNEAS BÁSICAS DEL PENSAMIENTO SOBRE DIRECCIÓN ESTRATÉGICA Y EN QUÉ SE DIFERENCIAN ENTRE ELLAS? ¿QUÉ APORTA UNA VISIÓN INTEGRADORA AL ANÁLISIS DE LA ESTRATÉGIA EMPRESARIAL?
 
pregunta xunga
Sheila dice:
be doncs les dues escoles
josep dice:
a mí em costa entendre la resposta del blog
Sheila dice:
son la racional i la organitzativa
pero com expliqueu les diferencies??
josep dice:
xavier ajuda
Victor dice:
bueno acabo de parlar amb l’Angels li he llegit el que estaveu devatent
d’aixó d’arrer hem de fer un copiar i pegar per al blog,
Sheila dice:
mireu
segons jo entenc
josep dice:
una es premeditada i l’altre emergent, a priori i a posteriori?
Sheila dice:
el model racional el que fa es preparar el contingut de l estrategia
Xavier dice:
a veure, en això de la visió integradora jo he posat queconjuga els aspectes econòmics amb els organitzatius. formulación y puesta en práctica
Sheila dice:
i que el model organizatiu es qui implanta aquesta estrategia
us enrecordeu del recuadre
de la pagina 13
??
doncs una escola es decanta mes per la formulacio destrategies
i laltre per el seguent pas que es implantacio destrategies
^_^ hola??
Xavier dice:
jo hi sóc, passem a la 4a
josep dice:
posa que una "busca" i l’altre "analitza" decisions estratègiques.
PREGUNTA 4: ¿DE QUÉ VARIABLES DEPENDE LA "CREACIÓN DE VALOR DE LA EMPRESA"? ¿CÓMO PODEMOS MEDIR LA CREACIÓN DE VALOR? ¿CUÁLES SON LAS PRINCIPALES IMPLICACIONES ESTRATÉGICAS Y FINANCIERAS DEL MODELO CURVA DE VALOR?
 
Sheila dice:
aquesta si que la posaria com la silvia
Xavier dice:
la creacion de valor depende de la diferencia entre la rentabilidad de los fondos propios RFP y la tasa de requerida por los accionistas Ke
hola? ja hi som...
Sheila dice:
sisi
es que aquest tema em perd una mica
josep dice:
això que dius és el que el blog diu corba de valor?
Xavier dice:
em sembla que si
Sheila dice:
aha
josep dice:
i la tasa requerida pels accionistes que seria? un valor subjectiu?
i en Victor?
sento no aportar més, però encara no estic ficat
Victor dice:
ara us envio un correu que sobre la curva de valor
Sheila dice:
en exemple practic, què seria¿?
Xavier dice:
osti tu, quina parrafada
Victor dice:
és la resposta del tutor quan li vaig formular sobre el tema
Sheila dice:
espereu que no ho he vist
josep dice:
je je marca error victor, no em deixa.
Sheila dice:
nois, curva de valor i diferencia entre vmfp i fp es el mateix??
m he liat
Xavier dice:
aquesta expectativa dels accionistes, Ke, no se sap, es com deia el josep totalment subjectiu
josep dice:
vale, l’he rebut però no havia obert el mail. Està molt bé l’explicació.
Sheila dice:
nois jo ja he de marxar
segui vosaltres??
o ho deixem per el proper dia??
m’ha anat molt be podercompartir dubtes
josep dice:
o deixem pel proper i així anem agafant el fil?
Sheila dice:
perfecte!!!

0 comentarios